Monday 3 October 2011

Amalina Mary UMK ? Siapa tu ?

Annyonghesseyo yorobun !!!!!!!  Assallamualaikum wbt dan Salam Sejahtera u olz :-) 
I think this is my third blog acc ...hehehe.. sbb selalu lupe password n then buat yang baru je la ..malas nak tgk n cari2 kan.... so here.. i want to introduce my self.
My name is Amalina Bt Ab Aziz.. kat rumah , my family members call me angoh ( angah ) .. at School ( zaman muda mudi ) my friend call me ' Na ' and now at Universiti my friendsssss call ne ' Mary ' .Reason panggil i mary .. begini alkisah nya... i have a friend ..name dia Adlin Junita .. time minggu 3 M dia start call me mary..n then diikuti oleh rakan2 yang lain..that name become so famous ( cehhh ) until ramai student x tau what is my real name ... OMG .. so i letak la my FB name AMALINA MARY UMK. u may add me if u interested . and twitter acc Amalina_mary ... ok...my age ? biarlah rahsia ..ehehehe... im now studying at UMK... ( bachelor of  commerce ) and now at semester 5 ... ( omo ... im getting older for sure ) .. 

People always ckp.' u really a kelantanese ke ?  yupp ..im proudly to say and mengaku that im kelantanese .. :-) . i was born at hospital daerah pasir mas Lati ... but when im 2 or 3 month or year i x tau la ..sbb mase tu baby lagi .my parents pindah ke Brunei , Sabah and so on la. They are business couple :-) .. so i come back to kelantan when i was 12 years old..at the moment i really fell lonely... x de orang nak kawan dengan kite..but kejap je....pastu terus dapat kawan ..n im feeling so so so happy ! 
living at kelantan betol2 lain...but honestly i love kelantan very much :-) ... so  i always cakap ngan my mom ( my dad passed away ) i want to study here and kalau boleh nak keje kat sini...so i can always look after both of my mama.... :-) y both.. its a long story ... but yang penting i have 2 lovely mom.. a brother ( dah kawen so dah ade sis in law and also dah ade seorang baby :-D ) , a elder sister and a younger brother ... 

What i Like to Do when ade masa lapang ? 
time bosan2 di universiti x same time bosan2 kat rumah..at universiti u seldom fell bored sbb kehidupan di U sangat2 bz ... and im also bertuah kerana dapat 3 orang roomates yang sgt2 baik :-) ... Even pernah bergaduh..tp still baik sampai hari ni... orang kate kalau x gaduh tu x btol sebab sedangkan lidah lagi tergigit .ini kan pulak rakan sebilik . .. TIme2 bosan mereka yang menghiburkan hati ...time2 ade masalah diorg jugak yang tolong2 ... 

Fav Food ? 
i'm  not a person that terlalu memilih..but now i prefer bubur nasi :-) ... heheh 

tons i want to share ... but slow2 la ye :-) so this pengenalan setakat ni dulu ye .. Annyong !

No comments:

Post a Comment