Wednesday 11 April 2012

bebel lagi !!!

Assallamualaikum semua :-) 

how's your cuti ????? 

huhuhu...untung la cuti lame2, duk kat rumah n so on...oh tidak !! aku pon balik umah..cuti2..tp kejap je cuti kat rumah.sebab ade kerje kat universiti ...atoyai...

well , what am i going to bebel today ??

nothing much.. hahaha.. 
Hah !!!! 
today aku rajin pulak nak bukak youtube n suddently aku ade la tgk satu video ni.. name acc owner dia FTNFDZL !!
Tinjau2

Beg ni mmg aku suke.tp Harga membataskan -.-  

few bags yg di tinjau

Design dia aku sker gilew2 !

Oh tidak ! 

Mommy yg rambang mata seyh .. Bersawang aku tunggu .hehe
Oh my gosh !!!aku macam tettttttttttttttttt ... kelu giler . sebab i really like kesemulajadian dia berkata2 . i mean like, she can actually ganti pengacara JALAN JALAN CARI MAKAN. sebab dia tu  PELIK , HAVOC n So On !!!! gosh , i really like the way she talk.hehehe..korang kena la tgk kat youtube. tekan je kut name dia ..sure kuar nanti . Facebook dia aku x tau mendew .tp em.... twitter dia aku dah try follow .but !!!! aku dah lupe dia punye @ name ape.heheheheh..nanti la aku bagitau korang.
so , korang buat ape cuti ni ?
me for sure memerap di rumah n time nak balik Uni . mama antorrrr la aku ke Uni aku.aku sebenaqnya x nak la mama antar.tp since dia nak p shopiing. nak la aku mengekorrrrrrrrrrrrr....heheheh
trip p kbmoll ngan my mom kejap je.sebab hari nak hujan.nanti susah nak drive .;-)
huhuhu..now i at my uni.watching ape yg perlu di buat n siapkan my THESIS !!!!
( ces...photo x susun leklok..malaz seyhhhhhhhh ) 

No comments:

Post a Comment