Saturday 17 March 2012

Aku ni keras hati + kepala batu ke ?

Hai...... huwa...mmg x de mood la minggu ni... start seawal 8.00 pagi tadi aku dah terpacak kat UMK..ade program dgn UTHM n USM .... alhamdulillah ..semua berjalan lancar ... n then abis program diorang ..time tu jam 12.15 noon...so aku rush balik asrama ..mandi , tukar baju n bergegas ke tempat diskusi...kitorg nak buat techno punye shooting .. Mmg penat ..malam pulak aku sudahkan video editing.....

sebenarnya... Fizikal aku x sepenat mental aku ... aku btol2 x faham.. mereka mampu lagi bergelak ketawa sedangkan aku disini berduga lara .... aku pon x nak panjang2 kan kes..tp ntah la..mmg btol kot aku ni keras hati n kepala batu .... bende ni dah bape hari berlalu..suppose aku boleh senyum dah..tp tiap kali aku nak senyum..hati aku jadi sakit lagi.. tiap kali dgr diorg gelak2 hati aku panas .... setiap kali mereka berdikusi .Mp3 player ku akan berkumandang di lubang telinga .Volume 24 ...

kenapa aku ni keterlaluan sgt ?? Sehingga aku nak block FB segala ? come on la mary... ikut macam adlin cakap.. diorg2 la ..diorg x nak kau ..tp buktikan yang mereka salah sebab x amik kau...aku tahu semua tu....tp ....hati aku sgt2 keras skrg.... Ya ALLAH bantulah hamba-Mu ini .....

No comments:

Post a Comment